mzrahimidev1

mzrahimidev1

فروش آنلاین تیتان k100 - بسپارمارکت

توضیحات

تیتان k100 یا تیتانیوم دی اکساید k100 یا اکسید تیتانیوم k100 با فرمول شیمیایی TiO2، ماده‌ای جامد به رنگ سفید و به حالت پودر است. دی اکسید تیتانیوم معمولا از سنگ معدنی ایلمینیت به دو شکل “آناتاز” و “روتایل” استخراج می‌شود. این ماده غیر قابل اشتعال است، پایداری حرارتی مناسبی دارد و در آب و اسیدهای آلی حل نمی‌شود. برای سلامتی انسان بی خطر است و مهم ترین استفاده از آن در صنعت رنگ و ساخت پوشش می‌باشد.

 

ویژگی‌های تیتان k100

دی اکسید تیتانیوم یکی از اکسیدهای مهم تیتانیوم است که به عنوان یک ماده معدنی طبیعی و غالباً به شکل سنگ‌های معدنی ایلمینیت، پروسکایت و تیتانیت ایلمینوروتایل و گاهی بسیار کم به شکل روتایل استخراج می‌شود. تیتان k100 قابلیت درخشندگی بالایی دارد و همچنین قدرت پوشش‌دهی آن بسیار مناسب است. این ماده شیمیایی جزء مهم ترین رنگدانه های سفید به حساب می آید. از دیگر مزایای تیتان k100 آن است که در اثر مجاورت با گاز هیدروژن سولفوره و دیگر گازهای موجود در جو زمین بی‌رنگ نمی‌شود. همچنین تیتانیوم دی اکساید ضریب شکست نوری بالایی دارد و به همین دلیل می‌تواند به‌ راحتی باعث انتشار نور گردد.

 

کاربرد تیتان K100 در صنعت

همانند اکثر تیتانیوم دی اکسیدهای موجود در بازار، این اکسید از تیتان نیز برای ایجاد رنگ سفید به کار می‌رود. همچنین بهداشتی بودن آن باعث شده که در تولید بعضی مواد آرایشی و بهداشتی نیز از تیتان k100 استفاده می‌شود، از جمله در تولید کِرِم های ضد آفتاب (به دلیل جذب اشعه فرابنفش). در ساخت مواد غذایی از جمله شیرینی ها و آبنبات ها، بیسکوئیت ها و قهوه و شیرخشک نیز از آن استفاده می‌شود.

 

شرایط بهداشتی استفاده از تیتان k100

بهتر است که در استفاده دراز مدت از تیتان k100 از موارد بهداشت فردی همانند ماسک و دستکش و کلاه و عینک مناسب استفاده کنید؛ مخصوصا که ذرات گرد و غبار به وجود آمده از جابجایی این محصول در کارخانه و کارگاه ها برای ریه انسان آزاردهنده است. البته با این وجود بهتر است بدانید که تیتان k100 در سیستم دسته بندی مواد شیمیایی سازمان ملل متحد (GHS) جزء مواد شیمیایی بدون خطر و غیر سمی دسته بندی شده است.

 

ذرات حاصل از جابجایی این ماده در انبار ها و کارخانه ها برای ریه آزاردهنده است و ممکن است باعث تحریکات خفیف پوستی شود. بنابراین در صورت تماس طولانی مدت با آن بهتر است از ماسک ، دستکش ، لباس ایمنی ، عینک و کلاه مناسب استفاده نمایید . با این وجود بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که این ماده در سیستم دسته بندی مواد شیمیایی ملل متحد (GHS) جز مواد غیر سمی و بدون خطر دسته بندی می شود.

 

فروش عمده تیتان k100 در شرکت بسپارمارکت

یکی از شرکت های تولیدکننده تیتان k100 کازمو cosmo چین می‌باشد. برای خرید عمده تیتان ۸۷۸ از شرکت بسپار مارکت و اطلاع از قیمت روز با مشاوران ما در تماس باشید!

 

منبع: https://basparmarket.com/product/titan-k100/

mzrahimidev1
mzrahimidev1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋